| El bosc mediterrani en groc |
Seguint l'estela dels escorriments he pintat tres versions de bosquets mediterranis, de pins soferts que sobreviuen a les sequeres. En aquest bosc en groc, el drenatge servia per donar unitat a cel, terra i massa vegetal en una mena de vent de tarda que ho travessa tot.
El bosc mediterrani, en rosa
|
Els boscos que presento aquí no són paisatges exuberants, ni frondosos, ni d'una bellesa encisadora sinó més aviat "bosquets de quilòmetre zero", necessitats que la mà de l'artista els festegi perquè li permeten passejar-los sovint. Passa en realitat com les obres i les màquines i tants temes dels quals es tracta de fer-los aparèixer més que reproduir-los. Una altra cosa és que l'operació artística no sempre reeixeix, però cal no posar-li la culpa al bosc.
| El bosc mediterrani, en blau cobalt |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada