Google Website Translator Gadget

Industrial Series

Industrial Series
Tuneladora en Montcada i Reixac

Human Figure Series (2016 et seq.)

Human Figure Series (2016 et seq.)
Marina

Helleborus in Black Series

dimarts, 6 d’octubre del 2020

Notes d'aquarel·la a la platja
Watercolor notes on the beach

 


L'estiu sembla que ens ha deixat, tot i que algun dia la calor repunta. Serà prou com per tornar a la platja? 

 

Amb el record de les llargues tardes que la gent baixem a la platja per gaudir de la brisa, aquí deixo algunes poques notes de color de l'estiu.

En aquests primers usava un paper de mida minúscula (quartilla) que m'havien regalat, i em trobava força encongit. Vaig usar després una mida dinA4. Tot i que la qualitat dels apunts no depèn gens d'això, sí la comoditat del pintor.




2 comentaris:

  1. Boniques de veritat. He passat per tota la sèrie industrial i model. M'encanten!
    Feia tems que entrava i no veia les teves publicacions. Ara fa moltíssim que no entrava, fora d'una publicació i veig que tu has publicat molt. espero entrar més i passar pel eu. Fins a reveure!

    ResponElimina
  2. Ostres, què bé, M. Antònia, que et semblin boniques les aquarel·les i què bé que encara s'hi passi algú! Vaig estar molt de temps sense penjar, coincidint amb el general desinflament de la vida dels blogs; però després penses que cap dels formats de publicació virtual de la xarxa t'ofereix els avantatges del blog: és més reposat i estable -fora de la furiosa velocitat actual-, permet escriure i mimar el text si en tens ganes -i no només un parell de frases "ocurrents"-, permet comentar les teves obres, tenir-les emmagatzemades, agrupar-les, posar-les en índex, fer i rebre comentaris, seguir una evolució temporal de l'obra com si fos un dietari etc. En fi, que vaig decidir mantenir viva la cosa mentre ens ho deixin. També em vaig passant pels blogs enllaçats de tant en tant. Una abraçada!

    ResponElimina