Google Website Translator Gadget

Industrial Series

Industrial Series
Tuneladora en Montcada i Reixac

Human Figure Series (2016 et seq.)

Human Figure Series (2016 et seq.)
Marina

Helleborus in Black Series

divendres, 10 d’agost del 2012

Resseguint la geometria de Salàs en tres dimensions ( i 2)
Following again the Salàs' three-dimensional geometry

Raval de la Vall
Carrer de les Eres

 Els carrers de les ciutats tenen en general una direcció y dos sentits. Aquí, com en molts pobles de pedres milenàries, els carrers també pugen i baixen... però mentre ho fan, degut al seu tortuós origen, molts simultàniament torcen, uneixen dues façanes a distinta alçada, en una direcció que ha canviat l'angle, i sobre unes façanes que no sempre són verticals, i unes cases que són travessades per túnels.


Raval de la Solana

Per exemple, la part superior del Raval de la Vall consisteix en dos carrers paral·lels a diferent alçada separats per un mur:



Aquesta geometria del plano ondulat és la que m'ha interessat més en aquests dibuixos.

Capdevila, amb tots els nivells enllaçats
 
I ja posats, aprofito per afegir el plànol on es fa la fira d'Art...

Planol de Salàs amb les activitats de la Fira d'Art



6 comentaris:

  1. Carlos, esos dibujos son preciosos. Me gustan los dos primeros donde el contraste de sol-sombra es pronunciada. Los otros también.
    Un saludo.

    ResponElimina
  2. Saludos, Joshemari. Los efectos de luz siempre son muy llamativos, pero sé que también aprecias la construcción... allí donde esté. Voy a aprovechar un rato de conexión para darme una vuelta por los enlaces...

    ResponElimina
  3. Tes dessins sont fantastiques ! Quelle précision ! Je te souhaite un bel été et aussi un grand succès pour ton exposition à venir. Bises.

    ResponElimina
  4. Je suis heureux d'avoir de vos nouvelles, Olivia ...Le vernissage sera le 8 Septembre mais sera disponible pour visiter à partir de mardi prochain. Cet été, je n'ai pas fait de nombreuses aquarelles, mais beaucoup de dessins avec cette style de valoration tonal du sepia. Je crois aussi que quelque chose doit m'arriver à l'aquarelle, mais je ne peux pas marcher dans une direction autre que celle de la "précision" que tu soulignes ... Bises!

    ResponElimina
  5. Tes dessins ont toujours une lumière fabuleuse...j'aime beaucoup Capdevila ! Je te souhaite beaucoup de succès pour ton expo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Merci, Corinne! Je prends vos bons souhaits comme des présages...

      Elimina